tryck 2# om du inte vill ha hjälp

Det kändes som att det var bäst att ta tag i inkassoproblemet på en gång igår, så jag började med att skicka ett mail till inkassoföretaget, eftersom deras kundtjänst hade stängt för dagen (oväntat...). Det svaret jag fick av dem var i stort sett "vi får bara hit det Boxer anser vara obetalt", fast utbroderat med en massa fina ord och en hänvisning till Boxers kundtjänst.
Visst, jag ringde Boxer. Där fick jag knappa in persnr# och sedan antingen trycka 1# för hjälp med installation, 2# för faktura- och inkassoproblem eller 3# för beställning av fler kanaler. Jag valde 2# och fick valen att trycka 1# för inkassofrågor eller 2# för andra fakturafrågor. Jag valde 1# och fick ett glatt "du kommer nu att kopplas till inkassobolaget PayEx!" i örat. Men duue! De kunde såklart fortfarande inte hjälpa mig, så jag ringde Boxer igen och valde "andra fakturafrågor" den här gången. Det jag fick veta då var att 1) jag inte hade börjat nyttja autogiro vid fakturatillfället och 2) att det är ett dataprogram som kontrollerar om fakturor är betalda eller inte och tydligen har lyckats missa min obetalda (?) faktura i över ett halvår. Stabilt. Blir bara till att bita ihop och betala.

Kommentarer
Postat av: ^^Malin

Fan vad dåligt!!! :/



2009-06-11 @ 19:20:19
Postat av: cilla

när de slår klorna i en så har man ingen chans. ha en bra dag, kramisar

2009-06-12 @ 14:35:03
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0