paparazzi

Äntligen äntligen äntligen har jag hittat min älskade kamera! Den har varit borta sen... ja, sen jag sist använde min lilla svarta handväska. Den låg nämligen i den. Nu ska jag börja ta kort på ALLT igen!
På tal om att ta kort så måste jag snart pallra mig iväg till en frisör, för att se ut som folk när jag och syskonen ska till fotograf om ett par veckor. Tänker inte hänga på mammas vägg i tid och evinnerlighet med världens fulaste utväxt - det vägrar jag. Men jag får vackert vänta tills antingen skattepengarna eller nästa lön ramlar in på kontot.

Kommentarer
Postat av: valbo-britta

hade fått för mig att kameran var borta eller nåt men det var alltså så det var ^^

2009-06-13 @ 00:42:43
URL: http://marylin.blogg.se/
Postat av: valbo-britta

och med borta menar jag såklart trasig, det var ju borta den var... jag dum och kanske ev. lite berusad, men mest dum ^^

2009-06-13 @ 00:44:16
URL: http://marylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0