gillar't

Första helgen efter semestern har varit underbar. Det bästa av allt är att den faktiskt har känts lång samtidigt som jag har haft roligt! Jag har hunnit införskaffa en ny byrå till hallen (absolut nödvändigt, eftersom lådorna i den gamla hade ramlat ner i varandra) och en ny kattlåda med svängdörr - bra skit det.
Både fredag och lördag kväll blev det bad i tunna under bar himmel med massa trevligt sällskap och lite lagom mycket under västen (eller bikinin kanske). Gillar't.

Har tillfälligt adopterat världens goaste Nalle, mammas lilla cavalier. Han uppför sig som en ängel och det går kanon, förutom att han tycker att kattbajs är kalasmat. Det var inte så lyckat i kombination med min gamla kattlåda, eftersom den inte hade någon "dörr" och sen ett jättestort hål i taket sen jag tyckte det var lämpligt att kliva på den. Så, ny kattlåda med helt tak och dörr = bra lösning = alla nöjda och glada utom möjligtvis Nalle.

Jag har förresten äntligen fått mitt Playstation 2, som jag köpte på Tradera! Problemet är bara att jag inte får det att fungera. Antagligen beror det med på teven än på spelet, men det vore ju roligt att få veta om det funkar. Skicka en teknisk karl hitåt.

Kommentarer
Postat av: britta

härligt, härligt med tunna och grejer!

får se om jag och min tekninske karl kommer förbi nåt tag då vi förmodligen ska upp ganska snart igen :P

2009-08-10 @ 10:45:05
URL: http://marylin.blogg.se/
Postat av: elin^^

britta: nu funkar det kanon! visade sig att det bara var teve-fjärren som var vrång, inget annat :)

men för all del, kom gärna förbi ändå!

2009-08-10 @ 21:33:40
URL: http://[email protected]
Postat av: ^^Malin

Svar på kommentar på min blogg:Ja Elin, jag ser verkligen fram emot vårt glöggmys <3 Vi får hitta de godaste sorterna. Kommer ihåg en kväll när vi köpte massa god ost och vin, och kollade på film (Kanske till och med Kalle och chokladfabriken?) det var tider de ;)



2009-11-25 @ 22:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0